Condiții de utilizare continuă cu exemple din trecut

Condiții de utilizare a imperfectul (Past Tense Progressive) multe par destul de complexe. De fapt, nu este. Lecția de astăzi va ajuta să înțelegeți o dată și pentru toate cazurile în care le folosim Continuous trecut în limba engleză.

Forma imperfectul este format în același mod ca și prezent continuu, cu singura diferență că verbul a fi pus în timpul trecut.

Formarea: [a / au fost + (verb + ing)]

Trecut continuu (trecut pentru o lungă perioadă de timp) descrie activități sau evenimente nefinalizate (neterminată), în trecut. Nu este foarte clar, deci hai să ne uităm mai în detaliu.

Utilizați Trecut Continuu (Past Progressive)

1. termina ultima

Imperfectul tensionata este folosit pentru a arăta că orice acțiune continuă, în trecut, a fost întreruptă. Deoarece întrerupere - este o durată relativ scurtă de acțiune, acesta este trecut prin formularul Trecut simplu. Cuvântul „pauză“ nu înseamnă întotdeauna încetarea efectivă. Uneori se referă la impunerea unui singur eveniment (acțiune), în timp la altul, atunci când acțiunea scurtă exprimată în Simplu trecut, așa cum se rupe într-o acțiune de lungă neterminat.

În timp ce Kate dormea. cineva mi-a furat mașina. - În timp ce Kate a fost de dormit, cineva mi-a furat mașina.

Am fost de așteptare pentru ea când a coborât din avion. - Am fost de așteptare pentru ea (cunoscut) când a coborât din avion.

Când a început focul am fost uitam la televizor. - Când a început focul, am fost ma uit la TV.

În astfel de cazuri, este de asemenea posibil să se specifice o anumită oră:

La ora șase, am fost de lucru. - La ora șase am fost de lucru.

Ieri la ora 8 pm, am fost manca cina. - Ieri la 8:00 am luat cina.

La miezul nopții, am fost încă uitam la televizor. - La miezul nopții am fost încă uitam la televizor.

Trecut simplu este utilizat atunci când specifica un anumit moment, pentru a arăta atunci când acțiunea a început și sa încheiat, și cu situația continuă trecut este oarecum diferită. Să vedem un exemplu:

Aseara la 18, am mâncat la cină. (am început să iau cina la 6:00.)
Ultima noapte la 18, am fost manca cina. (Am început cina înainte, iar la ora 6 a fost în proces.)

2. Evenimente paralele

Ea a fost citit în timp ce el făcea cină. - Ea a fost citit în timp ce am pregătit cina.

Ce făceai în timp ce așteptai? - Ce-ai făcut în timp ce așteaptă?

Atunci când două acțiuni sau evenimente din trecut Continuous a declarat într-o singură propoziție, aceasta înseamnă că aceste acțiuni (evenimente) au loc simultan (în paralel).

3. continuă Trecut se găsește în narațiuni scrise în timpul trecut. În acest caz, folosind acest moment descrie orice evenimente de fundal. Să vedem un exemplu:

Condiții de utilizare continuă cu exemple din trecut

Pe exemplul veți observa câteva situații în care utilizate imperfectul. După cum puteți vedea, acestea sunt evenimente care au o anumită durată (lungime): soarele strălucea, păsările cântau, ea a fost în căutarea pentru copilul ei, și așa mai departe. Dacă decideți să vă scrieți propria poveste în limba engleză, această lecție vă va ajuta foarte mult. În acest caz, rețineți că, în astfel de cazuri, Continuous trecut este utilizat în conjuncție cu Simple Past.

Se poate spune, de asemenea, că, odată cu ultima o lungă perioadă de timp a descris atmosfera așa-numita, care a prevalat într-un anumit loc la un anumit moment.

4. Trecut progresivă este, de asemenea, utilizat în descrierea oricăror obiceiuri (de multe ori enervant), în trecut. Indicatori astfel de propuneri pot fi cuvinte întotdeauna, în mod constant, pentru totdeauna, în acel moment, în acele zile. Prezente continuă și există o regulă, dar pentru moment.

El a fost în mod constant vorbește. - A fost în mod constant vorbește.

Ea a fost întotdeauna vine la clasă târziu. - Ea a fost mereu târziu pentru lecții.

Nu-mi plăcea prietenul lui, deoarece el a fost întotdeauna dur. - Nu mi-a plăcut prietenul lui, pentru că el sa plâns în mod constant.

5. În cele din urmă, trecut pentru o lungă perioadă de timp folosim atunci când dorim să subliniem faptul că un eveniment sau o acțiune a durat o lungă perioadă de timp. Acest lucru este adesea indicat de expresii cum ar fi toată ziua, toată noaptea, ore în șir și așa mai departe.

Am lucrat toată ziua. - Am lucrat toată ziua.

Am fost pregătirea pentru examenul de toată seara. - Am toată noaptea pregătirea pentru examen.

Câteva evenimente specifice anterioare timpul progresiv

1. Atunci când o persoană sa răzgândit și a schimbat planul (a / au fost de gând să proiecteze):

Am fost de gând să-și petreacă ziua la plajă, dar am decis să mă temele făcut în schimb. - Aș dori să-și petreacă întreaga zi la plajă, dar a decis în schimb să facă temele.

2. verbul să mă întreb pentru formarea cererilor politicos:

În timp ce și când

Când vorbim despre trecut, folosind atunci când și în timp ce, apoi, după obicei, atunci când urmează Trecut simplu, în timp ce în timp ce însoțită de o formă de trecut Continuă, pentru că în timp ce se traduce ca „în acest timp, cum“, „până la“, adică mijloace proces continuu. Următoarele două exemple sunt absolut identice cu traducerea, cu toate acestea, rețineți utilizarea formelor de la trecut - acestea sunt diferite unele de altele.

El a fost studiat când mama sa numit.
În timp ce el a fost studiat, mama sa numit.

Amintiți-vă că unele verbe nu sunt utilizate într-o formă lungă. Adică, în loc să continue verbelor folosite în trecut SIMPLE trecut:

Eram la mine acasă când a venit. Greșit!
Am fost la mine acasă când a venit. corect

forma activă și pasivă:

Activ: Vânzătorul a fost ajuta clientul atunci când hoțul a intrat în magazin. - Vânzătorul ajută la cumpărător atunci când hoțul a intrat în magazin.

Partea de jos: Clientul a fost ajutat de vanzator atunci când hoțul a intrat în magazin.

Acestea au fost toate regulile de utilizare a Past Perfect. Nu uitați să practice în utilizarea de limba engleză și de ori pentru a veni cu propriile exemple pentru a consolida învățarea.