Cu mașina în Crimeea pentru a face mai bine și mai ieftin

Am condus mai mult de 1.500 de kilometri, și avem ceva să-ți spun. În acest material, sfaturi cu privire la modul cel mai bine pentru a obține de la Moscova la Crimeea cu masina, si ceea ce surprinde pot întâlni pe drum.

Primul lucru pe care l-am făcut mai mult la Moscova - a cumpărat biletul de feribot și imprima.

Am fost călătoresc împreună, așa că ne-am luat trei bilete - unul pentru masina si una pentru fiecare pasager.

bilet de pasageri costă 150 de ruble, pe feribot pentru toate mașinile de până la 5 metri 30 de centimetri este acum un tarif unic - 1700 ruble. Pentru autoturisme de cost lungime mai mare - 4800 ruble. În al doilea rând - ne-am umplut un rezervor plin de benzină la stația de gaz de lângă casă, și că a fost foarte corect.

La Moscova au fost încă de realimentare, dar când ne-am dus la regiunea Moscova, au început să apară foarte rar. Pentru a nu fi nervos - este mai bine să realimenteze cu restul la o treime sau un sfert de rezervor. După trecerea la elementul următor privind plata M4 primele două sau trei mașini de umplere bine ambalate așteaptă rândul lor. Apropo, cu toalete aceleași probleme.

Sau unul pentru întreaga realimentare și să stea în linie pentru 15-20 de minute, sau cele care sunt numai pe M4, dar nu există uși. Eu nu am văzut nici acolo pentru a opri masina. Foarte ciudat idee a fost de a construi toalete fără uși și să se întoarcă cu fața lor la drum, astfel încât să puteți vedea aproape tot ceea ce se întâmplă în interiorul lor.

Activați una din stațiile de gaz M4

Coada de a plăti pentru benzină și cafea. cafeaua, nu ne-am așteptat. Coada nu a fost în mișcare - între cumpărător și agent de vânzări rupt dispute

Mai târziu, ne-am întâlnit pe compania de feribot de la Moscova, iar ei ne-au spus că ar fi mai bine plătite zone runde M4, deoarece a petrecut o mulțime de timp pentru plată. Deci, asculta „Yandex“ și nu fi surprins de faptul că el devine, uneori, într-un loc foarte ciudat. Voronezh După aproximativ 3 ore am fost pe drum, fără o lanternă, apoi a început o ploaie foarte grea, și a fost partea cea mai dificilă. Apropo, există prea puține stații de gaz. În plus, această cale de aproximativ 100 km mai mult decât M4, dar încă mai cred că, pentru a economisi timp avem.

Cu mașina în Crimeea pentru a face mai bine și mai ieftin

„Yandex“, uneori, conduce drumurile din țară, dar nu blocaje de trafic

taxare pe autostrada M4. Au existat birouri mobile. Lucrăm chiar și în ploaie.
Casierul a zâmbit și le-a urat o dorogi.Blagodarya plăcută am stat pe punctul de plata de numai 5 minute, deși au existat mai multe mașini
Cu mașina în Crimeea pentru a face mai bine și mai ieftin

Pentru referință. mod direct vechi - autostrada Simferopol, pe care capitala peninsulei aproximativ un an și jumătate de mii de kilometri. Dar este acum mult mai ușor și mai sigur de a merge pe noua autostrada M4 olimpic „Don“ Kuban feribot peste strâmtoarea Kerci. Acest traseu este mai lung decât cel vechi undeva pe 300 de kilometri.

M4 "Don" - o autostradă de importanță federală, care leagă Moscova și Novorossiysk prin Voronezh, Rostov-pe-Don și Krasnodar. Zone separate drum asfaltat în această zonă a existat în a doua jumătate a secolului al XIX-lea. Autostrada de la București la Voronezh - Rostov-pe-Don a fost construit în 1959-1967 și a fost de două benzi.

De-a lungul ultimilor 20 de ani, drumul a fost complet reconstruit și aproape toate de-a lungul autostrăzii este bessfetofornuyu de tip european, cu contra-fluxuri gemene și niveluri de intersecții cu alte drumuri.

Limitarea vitezei maxime - 130 kilometri pe oră. Există site-uri plătite cu iluminare de noapte. Spre sud a regiunii Tula, ne-am dus la zona cernoziom. În regiunile Lipetsk, Voronezh și Rostov te va merge, înconjurat de câmpuri nesfârșite de pământ verde, galben și negru. Drumul este foarte frumos, și imediat există un sentiment că aveți de gând la sud, la mare.

Undeva în regiunea Tula

regiunea Lipetsk

Am fost de gând să-și petreacă noaptea în Rostov-pe-Don. Deci, face aproape toți cei care vin la Crimeea. De la Rostov la bac aproape 440 km, și se poate calcula cu ușurință timpul și vin la timpul indicat pe biletul pe feribot. Am avut o perioadă de 11-17, și a fost necesar să sosească nu mai târziu de trei ore înainte de sfârșitul intervalului de timp.

Dar noi într-adevăr a purtat afară ultimul drum bucla de la Voronezh - ploaie, întuneric total, și groapa, așa că am ajuns să realimentare pe pistă și sa dus la culcare. Inițial ne-am planificat pentru a conduce la Rostov nu mai târziu de ora 22:00 și petrece noaptea într-un motel, dar chiar și la 00:30, am fost departe de obiectivul nostru de 200 de kilometri. M4 are o umplere de „Lukoil“ - acesta este un pic mai în vale, și este dificil de a merge în jos la cea mai mică mașină - coborâre este foarte abruptă, dar există o mulțime de locuri de parcare.

Am alăturat cele 10 autoturisme care au fost deja oprit acolo pentru noapte. Am avut destul timp de aproximativ 4 ore de somn, apoi la doar doua opriri scurte fac drum aproape 600 de kilometri pentru a ajunge la feribot. Asigurați-vă că stoc pe pături și perne.

Fii atent! Semnele din regiunea Krasnodar este foarte ciudat.

În locurile în care trebuia să fie un semn de 60 km / h, acesta este în valoare de 50 și, uneori, 40. Chambers biți, dar în fiecare tufiș vă puteți aștepta întreprinzătoare poliției rutiere. Așa cum am menționat mai sus, am cumpărat un bilet în avans, prin intermediul internetului, acesta ne-a dat un avantaj în prima unitate - am trecut fără oprire. Arată numai bilet de avion, și am ratat.

Primul port unitate Caucaz

Toate în numerar pentru biletele de feribot. Cei care au un e-bilet tipărit, după ce fondurile merg direct la portul, unul dintre bilet nu este - este lăsat în baia de ulei / depozitare

În al doilea sifonul 4 a acumulat deja un număr de mașini, și au existat două mari feribot, ei merg în fiecare oră, de încărcare de aproximativ 30 de minute. În total, primul colonist la portul din Crimeea, am petrecut exact 2 ore.

Cu mașina în Crimeea pentru a face mai bine și mai ieftin

Cei care nu vin cu masina, cumpara un bilet pentru feribot aici

A doua unitate. Va asteptam pentru a fi încărcată pe feribot

În timp ce „Crimeea“ feribot de pasageri - evacueazã feribot noastre „Victory“ Descărcări
Cu mașina în Crimeea pentru a face mai bine și mai ieftin
Parcarea pe un feribot. Când sunați la, lucrătorii de feribot arată unde să stea, și direct, astfel încât să nimeni nu sa atins
Ai lăsa mașina pe puntea inferioară, și se pot ridica la partea de sus cu vedere la mare și la Kerci

Am traversat 01 mai. Potrivit „Direcția maritimă“ pe feriboturi zi transportate 2,785 masini, 466 camioane si 115 autobuze. feriboturile au fost implicate „Victory“, „Jocurile Olimpice“, „Crimeea“ și „Protoporos-4.“ Ei au îngrijorat de faptul că vacanța va fi o mulțime de mașini și suntem blocați cel puțin 2-3 ore de la trecerea, dar de transport de marfă a fost efectuată rapid. Numai vremea rea ​​ar interfera cu funcționarea stabilă de trecere, dar am avut noroc - vremea a fost bună.

Cu mașina în Crimeea pentru a face mai bine și mai ieftin

Pasagerii au luat imediat locuri la ferestrele

Delfinii nu sunt îndeplinite, dar poate alimenta pescarusi
Apropo, feribot permis animalelor
Puntea superioară feribot, care traversează nu durează mai mult de 30 de minute
Pe puntea superioară există o cafenea unde puteți bea ceai, cafea și chiar ceva de mâncare. Somn sau pe drum
aici Crimeea

Drumul de la portul din Crimeea la Feodosia ne-a surprins cu diversitatea sa - uneori este oferit un slalom între cavitățile și, uneori, ne-a zguduit sfidător pe valurile lor, ca și în cazul în care trăgând ușor șoferul obosit: „Hai, să te distrezi!“. Mai mult de 80 km / h la mers, nu este necesar, a solicitat nu numai rutier, dar, de asemenea, multe poliției rutiere, bocitorii au ochi prietenoși. În Crimeea, de altfel, o mulțime de stații de benzină, benzină costă la fel de aproape peste tot.

Un litru de cifra octanică 95 pentru 39,99. Cel mai ieftin am văzut în Simferopol pentru 39.49. În Crimeea, în repararea plin de drumuri, există locuri strâmte are o mișcare inversă, și sunt cele care sunt dificil de a apela până la un mod cu drepturi depline. Pe drum, undeva în fața localnicilor Stary Krym încep să vândă căpșuni. 300 ruble per litru borcan - e mult, dar cu căpșuni plimbare mai plăcută. Acum, Crimeea aproximativ 20 de grade Celsius, + 12-14 seara.